miercuri, 30 decembrie 2009

Ramai cu bine

Ma trezesc iar sa scriu de frica. De frica umbrei negre care-mi acopera acum ochii, inima, mintile.
Azi am fost foarte suparata la munca, nervoasa, mi-am plans de mila si m-am vaicarit. Eram suparata pe viata.
Tot azi, acum doua ore, am aflat ca Iorga, colegul meu, a murit...A murit...A murit...A fost sec, ireal parca glasul lui Andrei cand a lasat telefonul din mana: "Iorga a murit!"
...si nu-mi pot scoate din minte cuvintele astea, nu pot, si ma doare rau de tot, si ma doare gandul la fetita lui, la sotie...la colegii cu care eram azi acolo, la felul cum am plecat spre metrou, fara un cuvant, un cortegiu improvizat instant...
E ireal, e cumplita palma pe care am luat-o azi toti.


Uite Iorga, eu te pastrez aici!



later edit:

Discuti, te razvratesi, urlii, plangi, incerci sa-ti controlezi respiratia...
Mai grav e ca nimic nu ajuta, nu ai unde sa gasesti consolare pentru "buba" de acum, nu poate nimeni sa pupe si sa treaca. In fata mortii suntem singuri, dintotdeauna, e legea care ne conduce...si-atunci de unde pana mea atata razvratire-n noi, atata incapacitate de a asimila asta?!?!
Imi vine sa injur, as scuipa...as face ceva rau...sa ma razbun. Da' pe cine ma razbun?

7 Comments:

  1. admin said...
    bucura-te de ce/cine ai cand ai. 'maine' e mereu o surpriza
    roxanafarcas said...
    ar trebui sa ni se scrie in frunte, de la nastere, asta...
    petro said...
    sunt lecţii pe care oamenii nu le învaţă niciodată
    Andreea F said...
    Pana ne dam seama ce inseamna viata cu adevarat o pierdem...
    Il vom tine minte ca fiind mereu un om pe care te puteai baza, un bun coleg si un om minunat. Pacat...
    teo said...
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
    roxanafarcas said...
    viata ne-o facem de rahat, uitam sa traim sentimentele mari...preferam mocirla
    cristina said...
    Moartea e o problema doar pentru cei ce raman in urma celui care a murit. Cand plangem un mort, ne plangem pe noi, cei care am ramas fara el. Intr-un fel anume, moartea e un alt nivel, din cate se pare, superior, e o dovada ca ti-ai indeplinit misiunea aici si poti sa te duci catre meleaguri mai bune. Dacii se bucurau cand murea cineva si poate ca nu degeaba ...
    Condoleante.

Post a Comment



|