vineri, 27 noiembrie 2009

Marea mahmureală

Să-mi dau palme. De când cu răceala/gripa asta parcă aş fi în continuu mahmură. Am senzaţia că mintea mea trăieşte într-un univers paralel şi foarte distant de restul corpului. Cred că e o mică ceartă între ei, nu se mai suportă.
De exemplu azi, m-am trezit acum o ora, fix. Mi-e foame, n-am ţigări, mi-e sete si mai ales mi-e lene să fac ceva, orice. Am încercat să scriu ceva pe un forum, fail! Am incercat să scriu ceva pe alt forum, fail! Am vrut sa răspund la mail-uri urgente, să dau măcar un telefon să văd dacă totul e ok la muncă, fail!
Nada! Niente!
Dacă mă gandesc bine şi faptul că scriu acum aici e incredibil de greu, şi hai să fiu sinceră cu mine, dacă nici să mă plâng nu am chef nu ştiu ce naiba se întamplă. Aş ieşi afară, pare destul de cald, dar ar trebui să-mi adun toate forţele şi tot curajul.
Rahat! Nu-mi place să fiu bolnavă. Să-i urăsc pe cei care mă dădăcesc, să mă iau de ceilalţi care parcă nu prea mă iau in serios cu gripa asta, să fiu o ciufută. De vreo două săptămâni...aşa, nu-mi convine nimic şi gata!


...mă duc să mănanc ceva.


sR

0 Comments:

Post a Comment



|