joi, 12 noiembrie 2009

Ca sa nu tac din gura

Azi s-a dovedit a fi o zi interesanta. M-am trezit dimineata cu o mica jena la o masea, am ajuns la munca cu ditamai durerea.
A venit dragutul doctor mai devreme cu doo ore(!!) sa-mi ofere o mana de ajutor. nu prea a avut ce face saracu', vedem maine.
Am facut shopping de bautura. Muuuulta bautura, asta inseamna vreo 3 ore lipsite de la munca. E bine!
In juma de ora plec, ma duc sa-mi fac ecografie...sau radiografie, nu stiu exact...la dinti :D (pe langa  diacritice tre' sa-mi cumpar si o galeata de smiley face-uri, ca sa fie totul mai amuzant)
Intre timp...am mai avut o sedinta, am mai aplicat la un job. Bun!
Maine...maine e alta treaba.
Vin la munca, sper ca fara dureri, cu radiografia in mana, direct la domn' doctor.
Repar maseaua.
Shopping de carne, mici, ciuperci si chestii pentru gratar.
Pe la 2-3 asa PLEC LA MUNTE!!!!

...de fapt de aia toata vorbaria asta, vroiam sa va zic ca plec la munte. Sa nu-mi simtiti lipsa :P
Ma intorc cu poze...si intreaga (sper)!

sR

4 Comments:

  1. Cougar said...
    da, deci, deja ţi-ai intrat în mână.
    roxanafarcas said...
    I dont't know what are you talking about
    roxanafarcas said...
    evident m-am grabit cand am scris dont't
    monique said...
    si mie nu mi-ai zis nimic
    halal prietene

Post a Comment



|