miercuri, 20 ianuarie 2010

Abuz de vise

Cred că e de la vremea de afară. Mă rotesc toată ziua în scaun, cu ochii pierduţi în zăpadă şi visez. Trec pe lăngă mine probleme, şedinţe, bârfe. Parcă sunt un virus în stare de latenţă. Sunt luni întregi în care mă chinui să intru în starea asta, acum că am reuşit sunt nemulţumită, logic.
Ţin căştile în urechi. Am 3 playlist-uri pe youtube: "adunate", "folk" si "rap". Mi-am dat seama cât de limitate sunt stările mele în ultimul timp, îmi ajung aceleaşi 10-12 melodii : adunatele sunt vesele, folk-ul e pentru când îmi aduc aminte, rap-ul e pentru nervi.
Fac abuz de nefuncţionalităţile minţii, în loc să le repar. Şi nici nu ştiu de ce mă obosesc să scriu toate astea aici.


sR

2 Comments:

  1. Jo said...
    oboseste-te! lasa..face bine...si tie si poate si altora!:)
    roxanafarcas said...
    Jooooo :D:D:D

    cam asta e si scopul :)))

Post a Comment



|